مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟
سرخط خبرها

 بارش برف در جاده‌های غرب خراسان رضوی

  • کد خبر: ۹۱۱۴
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
 بارش برف در جاده‌های غرب خراسان رضوی
بارش پراکنده برف که از صبح امروز جمعه در برخی جاده‌های غرب خراسان رضوی گزارش شده بود همچنان در جاده سبزوار - اسفراین ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی عصر جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام راهداران و تصاویر دوربین‌های نظارتی هم اکنون علاوه بر بارش پراکنده برف در جاده سبزوار -اسفراین این محور دارای مه گرفتگی است و دید افقی رانندگان در محور مذکور کاهش یافته است.

ابراهیم نصری با اشاره به بارش صبح امروز برف در گردنه تیوان واقع در جاده درگز- قوچان افزود: هم اکنون در جاده‌های حوزه شهرستان جغتای در غرب خراسان رضوی نیز برف قرار دارند.

وی ادامه داد: تردد در جاده‌های خراسان رضوی از جمله ورودی و خروجی‌های کلانشهر مشهد را عادی و روان است.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش پراکنده نزولات آسمانی امروز جمعه به ویژه در نیمه شمالی استان تا صبح فردا ادامه خواهد داشت که در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

از ظهر فردا شنبه تا ظهر روز دوشنبه هم بارش‌ها به صورت موقت در خراسان رضوی کاهش می‌یابد، ولی با تقویت جریانات بارشی پیش بینی می‌شود از بعد از ظهر روز دوشنبه و سپس در روز سه شنبه دوباره بارش‌های پراکنده به همراه کاهش دمای هوا استان را در بر می‌گیرد و پدیده مه گرفتگی در نیمه شمالی استان روی خواهد داد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->